הימים המיוחדים הם ההזדמנות שלכם, בארגון, ליצור עניין ומעורבות
בכל חודש תוכלו למצוא מספר רעיונות מגוונים ליצירת חוויות, אצלכם בארגון.
ומתחת – לוח שנה עם כל הימים המיוחדים באותו חודש.
הרעיונות מסומנים בשלושה אייקונים, בהתאם לקהל היעד:
מפגש אינטימי
עד 15 משתתפים
(לדוגמה: ישיבת צוות,
Happy Hour לצוות)
לכולם בו-זמנית
פעילות שבה כל אחד
יכול להשתתף בזמנו וממקומו
(דיוור, כרזות, חידונים מקוונים, רול-אפים)
מפגש רב משתתפים
30-80 משתתפים
(לדוגמה: כנס, הרצאה,
סדנה, Happy Hour)
1.6 יום ההורים
חלק גדול מהעובדים בארגון הם גם הורים וגם מי שאינם הורים – הם ילדים להורים.
הדאגה שלכם לרווחת העובדים כוללת את היכולת לראות אותם בצורה הוליסטית,
גם כשהם מתמודדים עם אתגרים מחוץ לשעות העבודה.
כותבים פתק אנונימי – מה אמרתי שאעשה אחרת מההורים שלי? קוראים את הפתקים בקול ומגלים שכולנו באותה הסירה.
משתפים - מה למדתי מההורים שלי? מה למדתי מהילדים שלי?
מזמינים סדנה של הדרכת הורים כדי לתת לעובדים כלים להורות מאושרת, שישפיעו גם על תפקודם בעבודה.
12.6 יום סופרמן
גיבורי-העל כבשו את המסכים והפכו לגיבורי תרבות.
לכל אחד מאתנו יש כוח על מיוחד משלו, וזיהוי כוח-העל הזה מאפשר לנו לעבוד מתוך החוזקות.
משתפים – מה כוחות העל שלי? איזה גיבור-על אני? כל אחד יכול לספר על עצמו או שהאחרים יספרו מה הם חושבים עליו.
ממלאים ענן מילים או סקר של המחלקה/ החטיבה או הארגון – בסקר כל אחד מסמן את כוחות העל (החוזקות) שלו והחוזקות הכי נפוצות בארגון הן חלק מה-DNA הארגוני.
עורכים מסיבת גיבורי-על – כי לא חייבים לחכות לפורים כדי להתחפש – כל אחד מתחפש לגיבור העל שאתו הוא מזדהה.
21.6 יום הסלפי
סלפי נתפס כחלק מתרבות נרקיסיסטית ומנוכרת, אבל אפשר בקלות להפוך אותו לכלי למחוברות ארגונית ולהתבוננות עצמית אותנטית.
מצלמים סלפי במקום האהוב בארגון ומשתפים בלוח שיתופי.
מצלמים סלפים של מקום שמעורר השראה מקצועית, אפשר גם בבית או ברחוב, ומשתפים בלוח שיתופי.
כל אחד שולח סלפי אהוב ומפרסמים אותו על המסכים, כך שכל אחד יוכל לחפש את עצמו ואת חבריו.